KEMBARA DUGA 2012

KEMBARA DUGA 2012

Saturday, April 9, 2011

kepulangan..

           sudah sampai masa untuk ku kembali ke dalam sangkar penyeksaan ku...
aku sudah bersedia untuk bersemuka dengan mu wahai si penulis hantu...
tunggu saja gandingan ku nanti walaupun masih kau sangsi... 
          selama 2bulan aku pergi untuk menuntut ilmu yang memerlukan pergorbanan...
selamat tinggal penembak tepat,aku kembali untuk memerah otak yang tiada penunggu..
sekembalinya aku di puncak bukit yang bergelar sibukit larut yang tiada peneman....
          naga dan jerung menjadi cabaran tapi itu bukan ujian yang akan membuat ku gagal....
walaupun badan ku menjadi taruhan si penyandang,kelibat ku akan berkumandang.....
tunggu saja kedatangan ku,walaupun ku tahu tiada siapa di samping endang...
          selama ni kau bersenang- lenang tanpa kehadiran ku,tunggu saja hari pengadilan akan ku tuntut janji mu pada ku wahai si kaki wayang....


          


kedatangan mu tidak di undang jika ragu-ragu anda boleh pulang....

8 comments:

ghost writer said...

ya..aku tengah tunggu kau hulurkan tiket wayang.aku pun nak tengok wayang juga weh.....

beautiful_rose said...

ehem...kalian pergi berdua saje ke?
bagaimana dengan hamba? mahu ikot jugakkkkkkkkkkkkkk!!!!!!! =p

burnkelana said...

huhuhu.. u jump i jump..

kay_are said...

ape kah?? nak g blaja balik ke ape ni? huu

Nuar said...

dah datang saya tak akan pulang tampa membawa berita gembira

amny said...

nak p mne ni???

ctpayong said...

kakct mahu turut serta tapi kerap dipanggung kakct mem"buta"...kahkahkah

hassudi morshidi said...

@ghost writer :ko nak tgok citer pa????


@beautiful_rose :kalau tuan hamba mau ikut mai lah taiping....


@ burnkelana:not me!!!!!!!!!!!!


@ kay_are:yelah belanja..

huhuhuhuhu


@Nuar:nak wat mcm maner benda dah nak jadi....


@p jln2 nak ikut x???????

hihihihihi

@ ctpayong:xnak lah ajak lau kak tdo..

huhuhuhuhuhuhuhu