KEMBARA DUGA 2012

KEMBARA DUGA 2012

Thursday, April 7, 2011

haluninasi..

bagaikan labu dan labi..
dunia tiada seri jika tiada penganti..
tapi apakan daya itulah duniawi..
kalau tak ada kita mencari sepuas hati...
tiba-tiba tersenyum sendiri ....
melihat diri bukan nya asli..
tetapi itu jugak yang di minati....
sedangkan sudah tahu benda tu melalaikan diri..
apa yang kita dapat jika kita mencintai...
hanyalah gurauan yang menyakitkan hati...
kenapa tak sokong tanah air sendiri..
sedangkan kita masih mencari....
nak bagi untung memang jauh sekali..
itulah cara dan gaya hidup org masa kini.
habiskan duit dan masa untuk benda yang kita gilai...
nak sokong tanah air sendiri jauh sekali....
yang lain jugak di hati...
sapa lagi nak tolong bangsa sendiri....
kalau bukan kita sendiri....


i hope chelsea will win the first quarterfinal in stamford brigde.....
walaupun aku xminat kedua-duanya..

8 comments:

ghost writer said...

bullshit lar lu...lu up entry nih saje jer..jeles liverpool tak layak.haha

ghost writer said...

wellll.....harapan saja tidak cukup kalau belum mampu bersaing.Pengalaman mengatasi keghairahan bro...

stamford bridge is not 'keramat'!

Mata Pena Fadz said...

huargh...puisi utk team ksygn yew.... :)

beautiful_rose said...

erk,aku tak tahu apa2 pasal kedua2 pasukan ini...

Nova Miladyarti said...

ngebahas topik bola ya?
saya mundur teratur deh.ga ngerti:D

hassudi morshidi said...

@ ghost writer :aku buat n3 ni sajer jer nak perli ang bro..

hahahahahahaa



@ Mata Pena Fadz :n3 ni bkn untuk team ksyangan..

tpi untuk team yang paling sya x suka...

hehehehehehe...




@ beautiful_rose :sy pun xtau...

bab sy xminat team nie.....



@ Nova Miladyarti :msh byk lagi benda nak belajar tentang bola...

sy pun xtau jgak....

kalau ada salah blh beri tunjuk ajar.....

Nuar said...

tak ada ke kelantan lawan MU bolah la kita p tego

hassudi morshidi said...

@ Nuar :kalau btul ko nak tgk MU vs KELANTAN ko tgu sir alex ferguson ambik aku jadi pemain dia k....