KEMBARA DUGA 2012

KEMBARA DUGA 2012

Sunday, February 13, 2011

lahirnya aku.....

sebut je nama kampung ni org benci....aku pun tak tahu kenapa....

kadang-kadang aku jemu mendengar kritikan kawan-kawan ku......

apalah nasib ku ini...kenapa ku d lahirkan d tempat sebegini....

sampai kawan-kawan ku xnak berkawan dengan ku..tetapi adakah aku harus menyesal???????????

tidak-tidak...tidak sama sekali...aku tidak akan menyesal..........

sebab d situlah asal asul ku...tanah tumpah darahku,,,kerana di situlah aku pernah mengalirkan darah muda ku..

disitulah jugak aku kenal sapa diri ku.....

sebab aku tahu kampung ku tempat lahirnya samseng-samseng yg bodoh merasakan dirinya hebat sangat.....

KAMPUNG BINTAWA HILIR itulah kampung ku.......

I WAS BORN TO BE A LEADER................

19 comments:

MATAHARI said...

satu negeri duhal.

hi5 lok!

eszol raar said...

sabah

ghost writer said...

eszol: bukan sabah lar..sarawak the bumi kenyalang.haha

kampung ko mesti boleh bersaing dengan sekolah Suzuran dalam The Crow Zero bro..haha

biar teruk mana pun tempat lahir kita tetap hebat di hati kita.

dirty dozen said...

@ MATAHARI:yes mmg satu negeri....


@ eszol raar :sarawak bumi kenyalang lah...hahahaha......

dirty dozen said...

@ ghost writer :kampung aku 2 kalau nak bandingkan dgn sekolah suzuran dalam crow zero mmg kalah....kampung aku lebih dasyat bro.....

~~su manje~~~ said...

sarawak.....
em....x kira dari mana asal usul kita yg penting adat resam dan hati budi kena baik dan ia melambangkan diri kita sebenarnya..

~~~su manje

MATAHARI said...

ho yeah. kita tiga tok sarawak!

dirty dozen said...

@ ~~su manje~~~ :mmg betul..xkira mana asal usul kita adat 2 penting....





@ MATAHARI :hahahaha..sapa sorang gk????????

MATAHARI said...

Ghost writer, mun sik silap.

dirty dozen said...

@ MATAHARI :hahahaha..ghost writer 2 budak indon kacukkan philipines......tp rakyat malaysia,,

matahari said...

ow.pelik2, sebab 2 hari lepas ada orang padah nya miak iban, salah info lah tok.

dirty dozen said...

@ matahari :hahahahaha...sapa mdh nya iban...nya ya indon lah....

MATAHARI said...

lah, ada lah blogger tok. aiseh

dirty dozen said...

jauh sekali gw ya iban....

Lee Zha said...

matahari ya nganok akulah ya!

hahaha mun xcayak, boleh tga lam komen ghost lam blog ku ya bahhh~

adowhh~ adowhhh~

dirty dozen said...

@ Lee Zha : pahal matahari nganok ko....

dah ku nga komen ghost lam blog ko ya....

pat keja mek 2 byk org iban..bab ya nya mdh mcm ya.....

MATAHARI said...

haha. xda nganok. madah ada orang madah jak.

so, konklusinya? nya bukan oeang iban.

duhal pya ceritanya.

dirty dozen said...

@ MATAHARI : oooooo...mdah jak lah ya...yes semestinya gw bkn org iban....hahahahahaha...

Lee Zha said...

iban ka x..janji org swak! ngaaa~

bah2, makan mee kolok lok. :P